Volgers

dinsdag 2 mei 2017

Nieuws........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Vandaag heb ik leuk en geen leuk nieuws, eigenlijk is het heel dubbel.

Zoals jullie misschien al hadden opgemerkt is mijn aanwezigheid in blogland terug genomen.
Dit komt niet omdat ik ziek ben of geen interesse meer heb in de kaarten maken want dat is het niet.

Leuk nieuws:

Ik ben samen met mijn dochter een sieraden en accessoires lijn aan het opzetten naast mijn gewone baan van 4 dagen, hier gaat heel veel tijd inzitten.
Ik heb een facebook pagina aangemaakt en het is de bedoeling dat ik ook daarnaast op braderieën ga staan.

Geen leuk nieuws:

Doordat ik dit ben gaan doen kan ik mijn niet 100 % inzetten voor alle challenge blogs waar ik DT en DT -member voor ben.
Daarom heb ik gisteren na veel wikken en wegen besloten om afstand te doen van mijn plek.
Dit doet me best zeer want ik was gezegend met heel veel leuke, lieve mensen in de groep.

Ik wil hierbij ScrapbookStampSociety Challenge blog bedanken voor de mooie en leerzame tijd, mijn eerste DT-member plek.


Mijn verre lieve vriendinnen van My Besties Spanish Challenge Blog bedanken, was soms best lastig als enige Nederlander er tussen te zijn.


Alle lieve collega's bij My Besties Aussie Challenge Blog, jullie waren super.


The Corrosive Challenge Blog voor de positieve energie in de groep.


en als laatste waar ik heel warm ben binnen gehaald Digistamps4Joy Challenge Blog.


DANK JULLIE WEL ALLEMAAL.

De kaarten maken zit in mij, dus ik ga nog niet helemaal afscheidt van jullie nemen hoor, maar een flinke stap terug. Ik blijf iedereen volgen en ik hoop jullie mij ook.

Liefs,

P.s. vind je het leuk om ons te volgen dan kan je ons vinden op

4 opmerkingen:

  1. heel veel succes met je sieraden winkel met je dochter Bianca
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een hele stap om als designer te gaan stoppen, maar soms moet je keuzes maken hè..
    Ik wens je veel succes met je sieradenbezigheden..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pity! We'll miss you at Corrosive Challenge Blog!!!! You're a great artist and very serious!!!! I wish Good luck with your new projects!!!!

    Huge Hugs!!!!

    Ana Isabel DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear friend!! I will miss you so much at My Besties in Spanish because you are so special and responsible. God bless your new adventure as a designer, I wish you and your daughter all the best. Hugs !!
    Lidia R. DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.