Volgers

maandag 15 mei 2017

DT Hanna & Friends Challenge........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Hi......11 mei is er bij Hanna & Friends Challenge Blog een nieuwe challenge begonnen.


De challenge opdracht is Let's Celebrate.

Ik heb voor mijn kaart een Magnolia stempel gebruikt.
De tekst is van Joy Crafts, de bladeren zijn gemaakt met een Magnolia mal.
De bloemen en strik maken mijn kaart helemaal af.

En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. WOW, das ist ja eine ganz tolle Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    Slot Online

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.