Volgers

dinsdag 4 april 2017

Proficiat........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij:


De opdracht is 


Ik heb voor mijn kaart 3D jongen in auto gebruikt voor mijn kaart.
Op deze foto zie je de lagen goed op elkaar zitten.


De basis van mijn kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art schild.
Omdat de ik de kaart heb gemaakt voor een rijbewijs dacht ik aan een weg.
Ooit heb ik bij de Wibra deze verkeersborden stickers gekocht, kwam dit nu even goed van pas.


Uiteraard moet er wel pionnen staan en een bordje met Proficiat.
En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


1 opmerking:

  1. Oh wat een lieverdje zeg ! Zo leuk in combinatie met die stickers ! Echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.