Volgers

dinsdag 18 april 2017

DT ScrapbookStampSociety Challenge........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Hi...... hier mijn 2e bericht voor vandaag omdat gisteren weer tijd was voor mijn reminder kaart bij ScrapbookStampSociety Challenge Blog.


De challenge opdracht is Anything Goes option Easter.
Er zijn leuke digi's te winnen dus doe gezellig mee.

Ik heb voor mijn kaar de Dutch Doobadoo card art Fold gebruikt.
Bij Pasen moet ik altijd aan geel denken..... dit is totaal niet mijn kleur maar zo voor mijn kaart is het oké.


Deze heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean Color stiften.


Aan de buitenkant heb ik Paaseieren van Marianne Design gebruikt met lint en bloemen.
Aan de binnenkant heb ik nogmaals de Paaseieren gebruikt van Marianne Design.
En dit is mijn creatie aan de binnenkant.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.