Volgers

dinsdag 7 maart 2017

The Fantasy Art.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij The Corrosive Challenge Blog.


De challenge is Anyting Goes.
Ik heb voor mijn inspiratie kaart de digi gebruikt van The Fantasy Art of Nikki Burnette.

Eerlijk gezegd toen ik de digi had...... was het wel een klein dingetje.... wat ga ik er mee doen.
Nu heb ik deze ingekleurd met mijn postloden en een verouderde look gegeven.


Daarbij heb ik tandwielen gestanst en een vliegtuigje om mijn kaart een stoere uiterlijk te geven.
En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge.
Doen jullie gezellig mee met ons.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs, Bianca.


1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.